امام‌جمعه گناباد گفت: باتوجه‌به هم‌زمانی روز ۱۳ فروردین با سالروز شهادت حضرت علی (ع) از مردم خواستاریم که در صورت حضور در دامان طبیعت حرمت این روز را نگهدارند و حرمت این روز را خدشه دار نکنند.
کد خبر: ۹۵۸۸۳۲۶
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه‌های نمازجمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) از فلسطین و غزه به‌عنوان مهم‌ترین مسئله جهان اسلام یادکرد و اظهار کرد: امروز مانند جنگ خندق همه اسلام در فلسطین در برابر همه کفر و رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته و مردم با شرکت پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس اتحاد و همدلی خود را در حمایت از فلسطینیان نشان می‌دهند.

 وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران، حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، مقاومت اسلامی در سوریه و عراق از ملت بی‌دفاع فلسطین و غزه حمایت می‌کنند و رژیم غاصب صهیونیستی آن‌قدر به جنایت‌ها و وحشی‌گری‌های خود در غزه ادامه داد که حتی کشورهای آمریکایی و اروپایی هم مانند گذشته از این رژیم اشغالگر حمایت نمی‌کنند.

 خطیب جمعه گناباد تصریح کرد: آمریکا که درگذشته قطعنامه‌های صادره شورای امنیت برای آتش‌بس فوری در غزه را وتو می‌کرد، به‌تازگی به این قطعنامه رأی ممتنع داد و این نشان می‌دهد که ملت آمریکا بر خلاف دولتمردان مستکبر این کشور از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی انزجار دارند.

 حجت‌الاسلام صادقی نسب اعلام کرد: راهپیمایی روز قدس تجلی حمایت از مردم فلسطین است، ملت ایران و به‌تبع آن مردم ولایت‌مدار این شهرستان با حضور پرشور در این راهپیمایی و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اعلام می‌دارند.
وی ۱۲ فروردین‌ماه را یادآور حضور پرشور و بی‌نظیر ملت ایران در همه‌پرسی رأی به جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: ملت ایران باگذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان با تبعیت از فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در صحنه‌های دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی حضور گسترده و تأثیرگذاری داشته و بر این پیمان و رأی خود استوار مانده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار